Astăzi, AMD a anunțat FidelityFX Super Resolution (FSR) 2.1, următoarea iterație a popularei tehnologii de upscaling temporal de la AMD. FSR 2.1 include actualizări ale algoritmului care îmbunătățesc grafica în jocuri.
FSR gratuită pentru dezvoltatorii de jocuri pe GPUOpen.com, suportul FSR 2.1 a fost adăugat în cea mai recentă actualizare pentru Farming Simulator 22 și va fi inclus într-o actualizare viitoare pentru Hitman 3. În plus, plugin-ul FSR 2 de la AMD pentru Unreal Engine 4.26/4.27 și Unreal Engine 5 a fost actualizat pentru a fi compatibil cu FSR 2.1 alături de câteva îmbunătățiri suplimentare.
FidelityFX Super Resolution este tehnologia de ultimă generație de upscaling temporal de la AMD, concepută pentru a crește framerate-ul în jocurile compatibile, oferind în același timp o calitate excepțională a graficii. La fel ca FSR 1 și FSR 2, FSR 2.1 este complet open source și va funcționa pe o gamă largă de hardware, inclusiv pe produsele concurenților.
De asemenea, AMD a anunțat încă 11 jocuri compatibile cu FSR 2, ceea ce aduce numărul total de titluri compatibile la 45 în mai puțin de patru luni scurte de la lansarea tehnologiei. Printre noile titluri se numără Deep Rock Galactic, Destroy All Humans! 2 – Reprobed, Ghostwire: Tokyo, Scorn și multe altele.
Puteți găsi o listă completă a titlurilor compatibilie cu toate versiunile FSR aici, puteți urmări FSR 2.1 în acțiune aici și găsi imagini suport aici.